Klachtenregeling

Als u niet tevreden bent!

U heeft een klacht wanneer u aangeeft ontevreden te zijn over de dienstverlening van de Stichting, daaronder begrepen de dienstverlening van de FABC administratie, aan wie de Stichting de cliëntenadministratie heeft uitbesteed.

Wat te doen bij een klacht?

Mail ons voor het maken van een afspraak, zodat u uw klacht op een rustig moment kunt bespreken. Uiteraard kunt u zich bij indiening van een klacht door iemand laten vertegenwoordigen of bijstaan. Dit gesprek heeft tot doel te komen tot een oplossing van de klacht.

Bespreekt u uw klacht liever met het bestuur van de Stichting? Dien dan de klacht schriftelijke in binnen vier weken nadat het feit, waarop de klacht is gericht, zich heeft voorgedaan. Indien de klacht gericht is op een samenhangende reeks van feiten, wordt de genoemde termijn berekend vanaf het moment, waarop zich het laatste feit heeft voorgedaan.

Klachten kunnen worden ingediend bij de secretaris van de Stichting (secretariaat@sbcb.nl).

In de bijlage treft u de volledige tekst van de klachtenregeling aan.