Klachtenregeling

Als u niet tevreden bent!

U heeft een klacht wanneer u aangeeft ontevreden te zijn over de dienstverlening van de Stichting.

Wat te doen bij een klacht?

U kunt uw klacht op een rustig moment bespreken met de aan de bewoner toegewezen bewindvoerder. Uiteraard kunt u zich bij indiening van de klacht door iemand laten vertegenwoordigen of bijstaan. Dit gesprek heeft tot doel te komen tot een oplossing.

Als u de klacht liever bespreekt met het dagelijks bestuur van de Stichting, dient U dan de klacht
schriftelijk in binnen vier weken nadat het feit, waarop de klacht is gericht, zich heeft voorgedaan.
Indien de klacht gericht is op een samenhangende reeks van feiten, wordt de genoemde termijn
berekend vanaf het moment, waarop zich het laatste feit heeft voorgedaan.
Een klacht die U wilt bespreken met het dagelijks bestuur dient ingediend te worden bij de secretaris
van de Stichting (secretariaat@sbcb.nl).

In de bijlage treft u de volledige tekst van de klachtenregeling aan.